Last Take: Rust and the Story of Halyna
I 2021 avfyrer Alec Baldwins rekvisittpistol en ekte kule på settet til filmen RUST, og dreper filmfotografen hans, Halyna Hutchins. «Last Take: Rust and the Story of Halyna» tar seere med på innsiden av denne dagen og ettervirkningene av dem, fortalt direkte av menneskene som opplevde den.