The Aftermath
I etterkrigstidens Tyskland kommer Rachael Morgan til et Hamburg i ruiner for å gjenforenes med sin mann, Lewis. Han er en britisk oberst som skal gjenoppbygge byen. Rachael oppdager at de skal dele hjemmet sitt med en tysk enkemann og hans engstelige datter. I denne spente atmosfæren viker fiendskap og sorg for affekt og svik.