Verdens verste menneske
Julie er snart 30 år. Hun har mange talenter, men få resultater, og hun føler seg mer og mer som en birolle i sitt eget liv. Kjæresten hennes, Aksel, som er litt eldre og en suksessrik tegneserieskaper, vil at de skal stifte familie, men Julie holder tilbake. Så en kveld sniker hun seg inn på en fest hvor hun møter en ung og sjarmerende fyr, og snart har hun forlatt Aksel og kastet seg ut i enda et forhold.
Julie er snart 30 år. Hun har mange talenter, men få resultater, og hun føler seg mer og mer som en birolle i sitt eget liv. Kjæresten hennes, Aksel, som er litt eldre og en vellykket tegneserieskaper, vil at de skal stifte familie, men Julie holder tilbake. Så en kveld sniker hun seg inn på en fest hvor hun møter en ung og sjarmerende fyr, og snart har hun forlatt Aksel og kastet seg ut i enda et forhold. Julie kjemper for å holde alle dører åpne, men finner snart ut at noen livsvalg allerede ligger bak henne.