Filmen skildrer det rå og ufiltrerte livet til Ramoncín, en nøkkelfigur i spansk rock. Fra hans spede begynnelse i Madrid til rockestjernestatus, TV-berømmelse og kamp for artisters rettigheter speiler hans historie fire tiår med kulturell endring i Spania.