Dokumentarer, Musikk
Raul og Jose er to venner som har stått på scenen og spilt inn album i 20 år, gjennom tykt og tynt. Mens de er i ferd med å fullføre sitt siste album, og med usikkerheten om noen vil lytte til det, vil de bare fortsette å lage musikk.