The Montaners
Vi følger den ikoniske Montaner familien, ledet av en av de viktigste artistene i latinomusikkens historie: Ricardo Montaner. Denne musikerfamilien har blitt en av de mest suksessfulle i underholdningsbransjen. Få et innblikk i deres daglige liv mens de balanserer familie- og yrkeslivet. Foreldrene, Ricardo og Marlene, observerer hvordan redet blir tommere og tommere. Eldstesønnen, Ricky, skal gifte seg med skuespiller og modell Stefi Roitman. Yngstemann, Evaluna, venter sitt første barn med Camilo. Etter å ha kommet seg gjennom en krise for å finne balansen mellom yrkeslivet og forholdet sitt, annonserer Mau, deres mellomste barn, at han venter barn med sin kone, Sara Escobar. Vi får se fantastiske bilder og liveopptredener. Vi blir kjent med familiens livsstil gjennom videoer tatt med mobilen, intervjuer og familiens private opptak.