That one word - Feyenoord
Fotballklubben Feyenoord må holde seg innendørs under 2020/2021-sesongen på grunn av den globale covid-19-pandemien. Unike opptak fra innsiden av garderoben og de lukkede dørene til styremøter fører klubben og alle hovedpersonene overraskende mye nærmere publikum enn noen gang tidligere.