Um Dia De Futebol Part 1
Um dia de Futebol er en dokumentar som viser opplevelsene til tilhengere, spillere og trenere i Desportivo das Aves i 24 timer til slutten av den portugisiske fotballcupen. Denne historiske anledningen kronet den lille klubben som mestere. Det er en fortelling om triumf både for klubb og landsby – en David mot Goliat-historie – med eksklusive opptak av ulike kamper og øyeblikk før kampen.