Robot and the Whale
Menneskeheten har for lengst reist fra jordkloden. En dag møter den lystige roboten Lobo, som elsker dyr og planter, en strandet hval. Lobo må trosse vannskrekken sin for å redde henne. Men det er ikke lett, spesielt siden så mye som en liten vanndråpe kan gjøre at han ruster.