Snoopy og Charlie Brown: Knøttene-Filmen
Snoopy, verdens herligste beagle og flygeress legger ut på sitt største oppdrag. Han setter kursen mot skyene for å jakte på erkefienden Den røde baron. Imens legger bestevennen Charlie Brown ut på sin egen store søken. Fra Charles M. Schulz’ fantasi og Blue Sky Studios, som skapte ISTID-filmene, beviser SNOOPY OG CHARLIE BROWN: KNØTTENE-FILMEN at lykken før eller siden smiler til alle.