Airport Security
«Airport Security» skildrer arbeidet håndhevere av loven og tollbetjenter utfører døgnet rundt på noen av de travleste flyplassene i verden.
«Airport Security» sender kameraer bak scenene på noen av de største flyplassene i verden for å skildre arbeidet håndhevere av loven og tollbetjenter utfører døgnet rundt for å holde disse stedene trygge fra kriminelle.