Dubai: Den ultimate flyplass
Bli med på innsiden for å møte noen av de 90 000 ansatte som er ansvarlige for over 70 millioner passasjerer på 350 000 flyreiser i året, mens de takler smuglere, sinte passasjerer og enorme ingeniørutfordring.
Dubai: Den ultimate flyplass går bak kulissene på en av verdens raskest voksende flyplasser. Møt noen av de 60.000 ansatte som jobber døgnet rundt for å holde mer enn en million passasjerer på farten hver uke, mens de også innfrir ambisiøse utvidelsesplaner.