Be Water
Be Water er en dokumentar som tar for seg livet til den legendariske skuespilleren og kampsportutøveren Bruce Lee. Filmen utforsker Lees barndom i San Francisco og Hong Kong og hans voksne liv i Seattle da han lærte bort Kung Fu. Lee returnerte til Hong Kong og ble en internasjonal superstjerne. Intervju og arkivmateriale illustrerer Lees karisma, lidenskap, filosofi og dedikasjon til kunsten sin.