Shark Beach with Chris Hemsworth
Chris Hemsworth har i oppdrag om å avdekke vitenskapen bak haienes adferd, for så å oppdage hvordan mennesker og havets beste rovdyr trygt kan eksistere sammen.
Chris Hemsworth har i oppdrag om å avdekke vitenskapen bak haienes adferd, for så å oppdage hvordan mennesker og havets beste rovdyr trygt kan eksistere sammen. Etter en økning i lokale haiangrep langs østkysten av Australia, prøver Hemsworth å forstå forskjellige haiarter og deres oppførsel, samtidig utforsker de nye forebyggende tiltak og den nyeste teknologien for å avverge møter mellom hai og menneske.