Dokumentarer, Musikk
SUGA fra den verdenskjente gruppen BTS, jobber med et nytt album. Han begir seg ut på en reise for å finne historien sin, som han vil fortelle gjennom musikk mens han samhandler med artister fra ulike byer i verden.
Min Yunki, som hadde mange bekymringer og drømmer, har etablert seg selv som den verdenskjente artisten, SUGA fra BTS, bare 28 år gammel. Etter at han etterlot en unik arv med naturtalentet sitt, hardt arbeid og strålende suksess, arbeider han på et soloalbum, som Agust D, og begir seg ut på en reise for å oppdage nye historier. Fra Las Vegas, Malibu, San Francisco og Tokyo, til Chuncheon, Pyeongchang og Seoul, begir SUGA seg ut på turné for å finne drømmen sin igjen.