Marvel Rising: Initiation (Kortfilmer)
Mens hun jakter på forbryteren som var ansvarlig for bestevennens død, blir Ghost-Spider feilaktig anklaget for forbrytelsen og må bevise at hun er uskyldig.
Mens hun jakter på forbryteren som var ansvarlig for bestevennens død, blir Ghost-Spider feilaktig anklaget for forbrytelsen av både SHIELD og NYPD. Mens hun er på rømmen, må Ghost-Spider renvaske navnet sitt mens hun kjemper mot Ms. Marvel og Squirrel Girl.