Marvel Rising: Band-kampen
Gwen (Ghost-Spider) må slå seg sammen med superhelt-vennene sine for å overvinne Screaming Mimi i New Yorks gater, og slå seg sammen med bandet hennes, "the Emm-Jays", for å overvinne Screaming Mimis band på scenen.