Soul Office
I Nord-Irland biter to foretaksomme, unge kriminelle i gresset når et minibankran slår feil. Uanfektet av sine ubetimelige dødsfall kommer de tilbake som spøkelser for å få jobben gjort, om enn med litt mer byråkrati enn de hadde sett for seg.