Zing
Dag ut og dag inn jobber herr Grimm som Mannen med ljåen og henter folks sjeler. Den monotone hverdagen tar en brå vending da det ringer på døren. Utenfor står ei lita jente som vil ha katten sin tilbake. Lite aner hun at hun selv er den neste på listen.