Disney presenterer: Langbeins hjemmeliv
Langbein er tilbake i en helt ny tre-episoders håndtegnet serie hvor han gir oss tips og komiske innblikk i hva vi kan gjøre mens vi må holde oss hjemme. Han viser oss hvordan man tar på seg munnbind, hvordan seriefråtse og hvordan man kan lære å lage mat. Den anerkjente Disney-animatøren Erick Goldberg («Aladdin», «Pocahontas» og «Fantasia/2000») har regi.