Electric Bloom
De tre medlemmene av den mega-berømte popgruppen Electric Bloom ser tilbake og forteller historien om bandet og vennskapet deres, helt fra dagen de møttes på videregående.
De tre medlemmene av den mega-berømte popgruppen Electric Bloom ser tilbake og forteller historien om bandet og vennskapet deres, helt fra dagen de møttes på videregående. Streberen Posey, rebellen Jade og pussige Tulip legger ut på en reise for å bli det største bandet i verden og de beste vennene i universet.