Bizaardvark
Bestevennene Paige og Frankie tar videoblogg-verdenen med storm med den rare internettkanalen Bizaardvark. Når de når 10 000 abonnenter, inviteres de til å produsere videoene sine på innflytelsesrike Vuuugle Studios. I dette kule miljøet, og med hjelp av deres gamle venn og 12 år gamle agent Bernie, pluss Vuuugle-stjernene Dirk og Amelia, legger bestevennene ut på komiske eventyr i jakten på herredømme over blogosfæren.