Gal etter Dolly
Iscenesatt på 1890-tallet. Donald Duck er forelsket og tråkker i vei for å treffe kjæresten sin, Dolly, på veltepetter-sykkelen sin, når et møte med et par forstyrrende jordekorn, Snipp og Snapp, ødelegger det gode humøret og avsporer planene hans. Ting blir enda verre når Dolly blir sint på Donald for hvordan han behandler den skøyeraktige duoen.