Perception
I Perception spiller McCormack Dr. Daniel Pierce, en unik og eksentrisk professor i nevrovitenskap, hvis paranoide schizofreni hjelper ham med å løse forbrytelser for FBI.
I Perception spiller McCormack Dr. Daniel Pierce, en unik og eksentrisk professor i nevrovitenskap, hvis paranoide schizofreni hjelper ham med å løse forbrytelser for FBI. Rachael Leigh Cook spiller sammen som FBI-agent og tidligere student Kate Moretti, som rekrutterer Pierce til å hjelpe henne med sine tøffeste saker. I motsetning til kollegene er Kate villig til å se forbi Daniels særegenheter.