Teddybjørnens jul
Inspirert av Alf Prøysens «Teddybjørnens vise» – en sjarmerende julefilm for hele familien. På julemarkedet får Mariann øye på en teddybjørn i lykkeboden. Da blikkene deres møtes, er hun sikker på at han lever, og hun må få tak i ham, koste hva det koste vil. Men Teddy drømmer om en rik eier som kan ta ham med ut i den store verden. Møtet blir starten på et overraskende og eventyrlig eventyr.
Inspirert av Alf Prøysens «Teddybjørnens vise» kommer en morsom og sjarmerende julefilm for hele familien. Julefreden er i ferd med å senke seg over den vesle byen, men på det lokale julemarkedet er det fortsatt liv. Mariann er ute for å gjøre et siste ærend da hun får øye på en teddybjørn på øverste hylle i lykkeboden. Da blikkene deres møtes, er hun sikker på at han lever. Mariann må få tak i teddybjørnen, koste hva det koste vil! Teddy, derimot, drømmer om en rik eier som kan ta ham med ut i den store verden. Møtet mellom Mariann og Teddy blir starten på en overraskende og eventyrlig reise.