Klassefesten 4 - Venner for livet
Ingenting er som det var. Thomas har blitt hjemmeværende far med tvillinger, Andreas har omsider fått seg en kjæreste, og Niels har ereksjonsproblemer etter en prostatakreftoperasjon og er deprimert. Når Niels fyller 50 år, bestemmer Andreas og Thomas seg for å prøve å muntre han opp og arrangerer en overraskelsesfest for ham i et sommerhus på Fyn.
Ingenting er som det var. Thomas har blitt hjemmeværende far med tvillinger, Andreas har omsider fått seg en kjæreste, og Niels har ereksjonsproblemer etter en prostatakreftoperasjon og er deprimert. Når Niels fyller 50 år, bestemmer Andreas og Thomas seg for å prøve å muntre han opp og arrangerer en overraskelsesfest for ham i et sommerhus på Fyn. Sammen legger de ut på verdens villeste tur for å finne tilbake til livet, kjærligheten og hva ekte vennskap er laget av.