Après papi
Den insektelskende gutten Loup blir hjemsøkt av det skremmende gjenferdet til bestefaren sin. Han må overvinne frykten for å finne ut hvorfor bestefaren er tilbake.
Lille Loup elsker insekter, men blir hjemsøkt av bestefarens skremmende gjenferd. Nå må han overvinne frykten for å finne ut hvorfor bestefaren har vendt tilbake.