Apollo 17: The Untold Story of the Last Men on the Moon
I 1972 markerte Apollo 17 menneskets siste månelanding. Selv om astronautene Cernan, Schmitt og Evans ble hyllet av romfartsfellesskapet, fikk de liten offentlig anerkjennelse. Denne dokumentaren forteller historien deres gjennom NASA-opptak og intervjuer, og ærer motet deres og Apollo-programmets arv.