The Saturn V Story
I 1961 hadde president Kennedy som mål å nå månen innen tiåret var omme, og satte i gang et enormt romprogram. Ledet av Werner Von Braun, utviklet NASA Saturn V-raketten, og sendte 24 menn til månen. Denne filmen viser NASA sine utfordringer, med ekspertintervjuer og fantastiske opptak som feirer menneskehetens monumentale prestasjoner innen romforsking.