Beintrøbbel
I denne første offisielle inntreden i Pluto-tegnefilmserien er vår fryktløse valp på rømmen etter å ha stjålet et kjøttbein fra bulldogen Butch, og han finner tilflukt i en «speilsal» på et tivoli. Hans innledende frykt for forvrengningene fører til et eventyr fylt av moro, der han utnytter speilene til å komme unna Butch.