Pluto og jordekornet
Pluto graver opp Minnis hage og ødelegger huset hennes for å finne et ufordragelig jordekorn.
Pluto graver opp Minnis hage og ødelegger huset hennes for å finne et ufordragelig jordekorn – på tross av Minnis skjenneprekener.