Hoops, Hopes & Dreams
Den ufortalte historien om hvordan Dr. Martin Luther King jr. og Barack Obama brukte basketballbanen for å nå ut til unge velgere og gi bevegelsene sine ny giv.
Den ukjente historien om hvordan dr. Martin Luther King jr. og et stjernelag av borgerrettighetsaktivister brukte basketballbanen til å fange unge velgeres oppmerksomhet og gi borgerrettighetsbevegelsen ny energi - og hvordan president Obama brukte samme strategi i sin historiske valgkamp.