Mehiläiskesä
Eedi, som lider av øko-angst, bestemmer seg for å slutte med studiene sine og starte med birøkting, og får hjelp av sin motvillige mor, Anne. Det er ikke fremtiden som skremmer Anne, men biene. Snart innser begge kvinnene at det ikke er en enkel jobb å redde biene.