Mirrors
Kiefer Sutherland spiller hovedrollen som en sikkerhetsvakt som blir utsatt for ubeskrivelige og ondskapsfulle handlinger fra fortid, nåtid og fremtid, grusomheter som bare er synlige for ham gjennom speilbilder.