Skyggen fra fortiden
Det er over ett år siden dr. Norman Spencer bedro sin vakre hustru Claire. Kona er uvitende om sidespranget, og affæren er over, så Normans liv og ekteskap virker for øyeblikket perfekt. Så begynner Claire å høre mystiske stemmer og se skyggene av en ung kvinne i huset.
Det har gått et år siden Dr. Norman Spencer (Harrison Ford) forrådte sin vakre kone Claire (Michelle Pfeiffer). Men Claire aner ingenting og Normans liv og ekteskap virker perfekt, så perfekt at når Claire forteller ham at hun hører mystiske stemmer og ser en ung kvinnes spøkelseslignende skikkelse i hjemmet deres, avfeier han hennes voksende terror som vrangforestillinger. Når Claire nærmer seg sannheten, blir det imidlertid klart at disse skremmende visjonene ikke vil forsvinne og noe har kommet tilbake for å ta Dr. Norman Spencer og hans vakre kone. WHAT LIES BENEATH er en trollbindende overnaturlig thriller, som tar en rekke overraskende vendinger.