Spandex Sapiens
Michael ble mobbet som barn, og har bygd opp både kropp og et pro-wrestling-imperium i Finland, inspirert av sine spandex-kledde helter Nå, aldrende og ensom, utfordres han av Jessica, en ung transkjønnet wrestler. For å finne kjærligheten han lengter etter, må han først konfrontere egne fordommer.