Maria And Her Shadow
Etter en hjerneblødning i bokseringen blir Maria mirakuløst bedre. Men den virkelige kampen starter når hun vil tilbake til ringen. Med motstand fra det svenske bokseforbundet, en bekymret mor og uforklarlige hindre rundt hvert hjørne kjemper verdens beste kvinnelige bokser for retten til å konkurrere.