Mickey's Steam-Roller
Mikke Mus kjører en dampveivals når de støyende tvillingnevøene hans, Tipp og Topp, fulgt av Minni, vandrer forbi. Mens Mikke flørter med Minni kidnapper tvillingene maskinen og setter ut på en runde med ødeleggelse med Mikke tett i hælene på dem. Mikke ender opp med å bli jaget av guttene, noe som resulterer i et kaotisk, men lykkelig øyeblikk.