Ella McCay
"Ella McCay" følger en idealistisk ung kvinne som sjonglerer sin ikke-helt-perfekte familie med sin lidenskap for jobben. Denne forfriskende og hjertevarme komedien fra forfatter og regissør James L. Brooks handler om menneskene du er glad i, og hvordan du skal overleve dem.