Poppers pingviner
Kul den ned med årets morsomste familiekomedie! Jim Carrey har hovedrollen som Tom Popper, en vellykket forretningsmann som ikke aner hva som egentlig betyr noe i livet ... før han arver seks søte pingviner, alle med sin egen, unike personlighet. Snart gjør de leiligheten hans om til et vintereventyr.
Kul den ned med årets morsomste familiekomedie! Jim Carrey har hovedrollen som Tom Popper, en vellykket forretningsmann som ikke aner hva som egentlig betyr noe i livet ... før han arver seks søte pingviner, alle med sin egen, unike personlighet. Snart gjør det leiligheten hans om til et vintereventyr.