Komedie, Fantasy
En enslig mammut med en tragisk fortid slår seg sammen med et spøkefullt dovendyr og en slesk sabeltanntiger. Sammen begir de seg ut på en farlig reise for å sørge for at en ett år gammel gutt skal bli gjenforent med jegerfaren sin.