Happy People
I en verden der et tall i nakken viser hvor lykkelig man er, venter Kristóf på den årlige, obligatoriske lykkemålingen. Kristóf har en problematisk 21-er – knapt over den kritiske grensen. Faller tallet hans under 20, må han meldes til myndighetene.