Grannfejden
Etter en skandale vender Hanna tilbake til Värmland. Søsteren Emma har fått i oppdrag å hjelpe den tidligere statsministeren Carlsson med å finne seg til rette og håndtere den gjenstridige naboen Harry. Hanna tar Harrys parti, og gjennom det finner hun både vennskap og mot.