Candlelight
På et støvete loft våkner et høyt stearinlys til liv. Det er lekent og nysgjerrig, og mens det hopper og danser rundt, oppdager det et annet lys. De to forelsker seg, men får panikk når flammene deres får hverandre til å smelte.