Far
En fugl krasjer inn i vinduet på en kafé og gir kundene en støkk. Under et forretningsmøte inne på kaféen må en kvinne bestemme seg for om hun skal ignorere naturen eller reagere.
På en travel kafé i sentrum av byen faller en kvinne i staver under et møte. En måke krasjer inn i vinduet. Kundene legger merke til det, men snur seg raskt bort. Kvinnen ser at måken fortsatt lever, men at den lider forferdelig. Hun går ut for å avlive fuglen. Noen barn ser på og kjefter på henne fordi hun prøver å drepe måken. Til slutt vrir hun halsen om på fuglen, og barna går tilbake til leken sin. Hun begraver fuglen i et blomsterbed i nærheten mens kollegene og kundene stirrer.