Limitless: Live Better Now
Chris Hemsworth påtar seg tre storslåtte utfordringer for å utforske vitenskapsstøttede måter å forbedre helsen vår på. For å styrke hjernen lærer han seg å spille trommer og gir en overraskende konsertopptreden. Han klatrer opp en 200-meter høy isvegg for å utforske fordelene ved å bryte ut av komfortsonen og omfavner brutal smertetrening på spesialstyrkenivå i Sør-Korea – alt for å finne ut hvordan vi kan leve lengre og bedre liv.
Chris Hemsworth påtar seg tre storslåtte utfordringer for å avdekke vitenskapsstøttede måter vi kan forbedre helsen og velværet vårt på. Først, inspirert av de kognitive fordelene ved å lære nye ferdigheter, begynner Chris å spille trommer, før han setter seg selv på prøve i en opptreden sammen med Ed Sheeran, foran 70 000 fans. Deretter klatrer han opp en skremmende 200-meter høy isvegg i de sveitsiske Alpene vinterstid, og lærer hvordan det å ta risiko kan forbedre både hjernen og kroppens fysikk. Til slutt reiser han til Sør-Korea for å utforske vitenskapen bak smerte, og trekker på buddhistiske tradisjoner og kampsport for å forberede seg på en smertefull utfordring på spesialstyrkenivå, som involverer frosne innsjøer, pepperspray og elektrisk støt. Kan han omdefinere sitt forhold til smerte – eller vil det knekke ham? Hver episode ruller ut ny vitenskap med relevans for den virkelige verden, og tilbyr verktøy som kan bidra til at vi lever lengre og bedre liv – her og nå.