The Drop: A Snowfall Saga
"The Drop: A Snowfall Saga" følger Wanda Bell og Leon Simmons i 90-tallets Los Angeles, der vestkyst-rappen vokser frem fra etterdønningene av crack-epidemien. Ambisjoner, lojalitet og kampen for å overleve kolliderer når alle risikerer alt for å bygge noe varig.