Splash
Tom Hanks spiller en arbeidsnarkoman som er overbevist om at han ikke kan forelske seg…helt til han på mystisk vis reddes fra å drukne av havfruen fra sine drømmer.
Tom Hanks spiller Allen Bauer, en arbeidsnarkoman som er overbevist om at han ikke kan forelske seg...helt til han på mystisk vis blir reddet fra å drukne av havfruen fra sine drømmer. Snart innleder Allen og Madison (Daryl Hannah) en stormende og morsom romanse. Ron Howard regisserer den stjernespekkede besetningen, inkludert Eugene Levy og John Candy, i denne magiske historien. Inneholder tobakkskildringer.