Our Only Chance
"Vår eneste sjanse" forteller historien om Candela, en ung kvinne som jobber i et logistikkfirma og forfølger drømmen sin om å bli sanger. Livet hennes forvandles når Fede Ariza, leder for et viktig plateselskap, hører henne synge i en bar. Samme kveld møter Candela Diego, en gammel klassekamerat fra videregående, som kjemper for å bli profesjonell bokser. Gjennom deres historie, vil begge lære seg å overvinne skuffelser, illusjoner, kjærlighet og vennskap.