Drama, Grøssere
Maggie og Negan reiser inn i et post-apokalyptisk Manhattan som for lengst har blitt avskåret fra fastlandet. Den forfallende byen er full av døde og folk som har gjort New York City til sin egen verden full av anarki, fare, skjønnhet og terror.
Det har gått flere år siden vi sist så Maggie og Negan, og de gamle fiendene må nå alliere seg for å utføre et farlig oppdrag. Maggie og Negan reiser inn i et post-apokalyptisk Manhattan som for lengst har blitt avskåret fra fastlandet. Den forfallende byen er full av døde og folk som har gjort New York City til sin egen verden full av anarki, fare, skjønnhet og terror. Men når paret går dypere inn i byen, blir det tydelig at fortidens traumer kan være like truende som nåtidens farer.